miercuri, 5 octombrie 2022

Romeo Aurelian Ilie (R.A.I.)

 Sincopă

 

Pământul era rece

poate asta m-a și adus înapoi.

 

Când am deschis ochii

am înțeles că eram întins pe jos

într-o mică baltă

(am simțit noroi pe obraz)

 

M-am ridicat și am recunoscut

mai întâi W.C.- ul din curte

apoi cotețul găinilor

și cușca câinelui

care se foia și el speriat.

 

Eram acasă.

 

Dar unde fusesem plecat

și pentru cât timp

nu știu

și poate nu voi știi

niciodată.

 

 

 

Poate nici nu am plecat de acasă

 

Am coborât din avion

pe aeroportul din Birmingham

jumătate speriat

de ideea că voi trăi

într-o țară străină,

jumătate sedat

cu extravaleriană.  

 

Dar primele cuvinte

pe care le-am auzit

au fost în română

iar prima imagine

ce mi-a atras atenția -

un grup de țigănci

în fuste înflorare și înfoaite.

 

Pesemne că nici

nu am plecat de acasă.


Partaj


Copilul rămâne la mine

ba la mine

ba la mine

fileu! 

repetă serva asta!

ba la mine

fie, m-ai bătut

rămâne la tine.

Dar mașina?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan