duminică, 29 ianuarie 2023

Cristina DICUSAR

 

Arhitecturi interioare

 

pun filmul pe pauză

şi-mi amintesc de casa pe care mi-ai

construit-o (când eram mică) din piese mari

de LEGO

am trăit în ea o săptămână, în

casa aceea cu pereții roşii şi verzi şi albaştri

fără paturi şi scaune

 

am trăit în ea şi când

eram înlăuntrul ei, te vedeam pe tine

gătind în şorț şi batic

 

într-o zi, dintr-un orgoliu copilăresc,

am vrut să refac casa

după chip şi asemănare

piesă cu piesă o destrămam şi mi se

părea că țin minte arhitectura ei interioară

 

când am ajuns la ultima piesă

am început imediat reconstrucția

 

de trei ori

am construit

trei case diferite

care nu erau

tu

 

(tu

inima mea cu pereții roşii

şi verzi

şi albaştri

fără paturi şi scaune

am trăit în ea şi când

eram înlăuntrul ei te vedeam pe tine

gătind în şorț şi batic)

2 comentarii:

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan