joi, 8 aprilie 2010

adrian urmanov

4 : (hey / mr. dj!)



/ ultima mea noapte de dragoste va fi cu un dj
aici lângă apă: iese din pământ un fel de abur
mai sus îngheaţă în forme cubice:
pântecul meu e ca o sferă metalică
în care picotesc: unele altele... /

o altă imagine e cea din seară:
când se evaporă apa şi apar trupurile goale ale îngerilor
de dedesubt
cu sânii cât casa poporului
şi anusul larg ca o intrare în metrou
şi vai!: cum miroase a gaultier şi parcă-mi alunecă
ceasul de pe mână /
e momentul în care:
mă simt la mare în soare
picioarele am uitat să le mai epilez de ani
peste haine mi-a crescut o aură din părul de sub ele /

/ nu am nici cea mai mică certitudine despre noapte /
îmi imaginez numai: multă ploaie
şi linişte:
şi accidente oribile de tramvai
corpuri tăiate de tren
membre smulse şi intestine care sparg geamuri
un stadion: în care fiecare are burta plină de bombe /

: deasupra copacilor a apărut o dreaptă
: pe cer pluteşte o sferă abia întrupată
mestec dintr-un cub de zahăr şi încerc să-mi identific
sucurile gastrice /


3: (hey / mr. dj!)


sigur: că plutim pe oceane ascunse sub tălpile noastre
mări: de întuneric sau lumină: care îşi scuipă energia:
prin robinetul din bucătărie
şi tâşnitoarea din universitate unde îmi clătesc gura /


2 : (hey / mr.dj!)



/ o împrejurare anume sau o pată răsturnată pe aer
vor trebui să-mi facă frumoasă ziua asta: /
mă adun de prin nişele camerei:
îmi strâng respiraţiile îmi împachetez privirile îmi acopăr
zgomotele
- totul are farmec şi fără mine.
mi-e foame. gătesc în scurt.
număr firimiturile şi pâinile pe care le-am pierdut de-a lungul anilor: /

mă gândesc: să bat un cui în perete:
să merg cu pasul piticului 3, 4, 5 kilometri:
pe pământ prin pământ pe sub pământ /

/ mi se văd venele /

strângi pumnul: plouă calm şi oraşul din diagonale lungi
nesfârşite /

1 : (hey / mr.dj!)


/ se aude despre o moarte violentă
care se vinde pe sub piele: te voi adora ca pe semnul
horoscopului /
încep să mă înec în:
linişte dintre drepte metalice fluorescente în carne /
segmente publice de erotism
să mă iubeşti în parc: lângă lacul de joacă al copiilor: în
wc-ul mcdonalds-ului
cu uşa întredeschisă /
limba mea s-a făcut covor roşu în faţa iubirii
şi corpul meu se petrece cu moartea /
aud: sferele trec de ureche:

în aceeaşi linişte:
cad insecte metalice
cu sunete ascuţite de monede trântite pe tavă /

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan