vineri, 3 mai 2013

Cenaclul de joi, 2 mai.

Astăzi la cenaclul a citi Ecaterina Bargan. Ecaterina a citit cîteva poezii scrise recent. A fost o întîlnire cu mai mulți colegi și cenacliști dragi nouă.

Ecaterina Bargan

Sonet 8

(striviți de adevăr)

Cruzimea adevărului mi s-a uscat pe buze
Și nu mai sunt nimic din ce am fost
În temnița-mi de gânduri, doar zgomot și ventuze
Rămas-au să absoarbă versul îngurgitat și ros

Pe care l-am plimbat neîncetat prin vid
Apusurile stinse în scrumul de tutun
Frenetică himeră a lespedei din fir
Văzduhului pe care l-am inspirat nebun

Eu din plămînii tăi, tu din plămînii mei
Până epuizați ne-am prăbușit în cerul
Care dădu o ploaie-n florile de tei

a teiului de sub balconul tău. Cu flerul
Lipsit de puls-mi pun dorul în hamei
Prietene, mi s-a uscat pe buze adevărul!


Mai tărziu Olga Afanas a citit o proză în care a descris diferite stări și relația complicată dintre un bărbat și o femeie. Artiom Oleacu a vorbit despre cîteva cărți preferate și am fost într-un final implicați cu toții într-o discuție despre cărțile lui Paulo Cuelo, Liviu Rebreanu, José Saramago.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan