miercuri, 21 octombrie 2020

Augustina VISAN

 CIOCOLATE NEGRE CU ALUNE


Când mama s-a căsătorit cu tata

Sau tata cu mama

Era deja insărcinată

Tata la fel

Chiar daca nu și-au dorit niciodată

copii

Au deja 6

când am crescut mare

și am început și eu să mă enervez

și trânteam farfurii

în lighean

Tata și cu mama râdeau de mine

iar mama în plus îmi mai

Aducea și un ceaun

ars și

uscat în care cândva fusese dulceață de prune

și mă punea

Să-l spăl

cu nisip

eu îl spălam și ei

imi povesteau

M-au făcut într-un lan de popușoi

cu frunze mari

și cu grăunțe

mărunte și verzi

Cineva i-a văzut

In timp ce...

tata

I-a dat

Mamei 100 lei

ca

Să facă avort

În loc de asta

Mama s-a dus

La Ungheni și

Și-a cumpărat ciocolată

Neagră cu alune

Pe care de mult și-o dorea

Dar nu avea bani

pentru asta

Acum in sfârșit

Avea

avea

100 de lei

Și-a cumpărat 5 ciocolate

Negre cu alune

iată de ce

atunci când le dau

să copie colegilor mei

din liceu

sau de la universitate

Și ei mă

Întreabă

ce aș vrea în schimb

Le zic

Ciocolate negre cu alune!

Văzut de Augustina Visan la Duminică 20:27

Un comentariu:

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan