sâmbătă, 30 ianuarie 2021

Adriana RUSU

 XXXX


 Stînd întinși pe pat

Ne privea parca sfidator podul alb

Și parca ne era teama sa vorbim

Cineva nu a închis bine robinetul

Picaturile ticăiau in ritmul secundomerului de la ceas

Mi-ai spus ca parintii tai au divorțat

Și ca esti foarte bolnav

Și nu am putut spune nimic

Cum nu am putut spune nimic

Cînd prietena mea mi-a spus ca a fost

Violată de unchiul ei într-o masina veche si rosie

Cind avea 10 ani

Iar acum singura metoda de a fi un om adult

era sa bea un pumn de pastile dimineața și alt pumn seara

Nu aveam ce spune

Mai ales pentru ca undeva in adincul meu

Va invidiez

Pentru ca aveti motive sa va simtiti

Asa cum va simtiti

Ca aveti raspuns la intrebarile care va dor

Iar eu nu am

Ce drept am eu sa ma pun alaturi de voi pe farfuria cintarului cu durerile mele?

Nu am nici un drept

Nu am nici un drept sa sufer la fel de mult ca voi

Si atunci cum se face ca sufăr?

Atunci cind ma gindesc la toate astea

râd.

Un râs frenetic

Urît

La fel de murdar ca gindurile mele

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan