sâmbătă, 17 aprilie 2021

Alexandru POPESCU

 


 17 APRILIE

 

1.

fata aia frumoasă a coborât
iar șoferului ia amorțit un picior

 

 2.

ploaia nu se mai oprește

încât îmi vine să râd

3.

broaștele au limba lungă

 

 

4.


un șarpe lunecă pe apă
undița nu știe nimic

 

5.

 În parcul catedralei

se aude din boxe vecernia
Miluește-mă Dumnezeule,
miluește-mă

 

6.

strada Alexandru Cel Bun
un Maserati negru

 

 7.

Peste gardul nevăruit

cineva a strigat
ești mai urât decât
greața și voma
Din drum s-a auzit
ești mai prost decât o meduză
și o stea de mare
Un copil lângă
maternintatea municipală nr. 2

un om al străzii caută prin tomberoane

 

8.

Norii astupă soarele

 

 9.

Nu dispera

 

 10.

Urmează stația ,,Grădina publică”
Vă rugăm să păstrați distanța
Nu mâncați mere și
mare atenție la șerpi

 

11.

În parc e o vreme sumbră
Scriitorii sunt posomorâți
Lângă muzeul de artă
pizza e delicioasă

 

 12.

Afară plouă
plouă liniștit
frumos mai plouă
cu stropi răcoroși
iar mie nu-mi mai pasă
că sunt fără bani

 

 13.

Doi porumbei zboară prin ploaie
câțiva stau sub fereastra clopotniței
Iar restul umblă uzi prin parc
Mi-e așa de frig, și sunt atât de singur

 

 

14.


și mâine va ploua

15.

Părul e tuns
în schimb vorbele ne dor
Nu am bani
să merg la dentist

 

 16.

dimineața
 ceața e de nepătruns
De ce să te grăbești?

 

17.

Pe cărare asfaltu-i crăpat
Crengile-s pline de muguri
Pârâul susură sub pod
Vântul se aude departe
Pământul e ud, glodul adânc
și eu sunt plin de datorii

 

 18.

pe cine nu-l doare
și cine nu moare


19.

Cuvintele mi se încâlcesc în gură

și am lapsus după lapsus și
toate bolile
care mă dezgustă la alții
încolțesc în mine
eu sunt vocea care sparge
geamuri și pahare
eu sunt glasul slab care nu se aude
niciodată destul ca să poți înțelege
ciubotele-s de culoarea glodului
arahidele sunt sărate și berea e

ca ploaia de afară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan