duminică, 19 martie 2017

Artiom OLEACU

ARHITECTUL (poem)
zilele trecute am găsit craniul tău
l-am curăţit binişor de argilă
şi de nisip
l-am spălat
puteam să-l pun liber
în loc de plapumă
sau în loc de pernă
dar nu
l-am pus pe etajeră
deasupra televizorului
cînd voi privi un film cu lumina stinsă
cristalele lichide
vor lumina
întunericul din ochii tăi
ochii tăi mari în faţa mea
dacă nu va fi interesant filmul
voi apăsa pe mute
şi voi vorbi în locul filmului

îţi mai aduci aminte cum l-a creat
Tom Hanks pe Wilson
Wilson din Cast Away
îţi voi dărui o inimă
şi două picioare
ca să putem merge la club
să dansăm împreună
ţi-aş povesti puţin despre Antiope
puţin
dar stai liniştită
nu te mai paşte pericolul ei
deja eşti cu mine
nu te mai paşte nici un pericol
craniul meu



 Autor: Artiom OLEACU







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan