joi, 21 octombrie 2010

Sâmbătă invizibilă cu Johnny Depp și ursuleți voodoo



Sâmbătă, 16 octombrie, 10 10 `10 a trecut și parcă nici un asteroid n-a lovit pământul încă, 12 12 `12 încă n-a venit, profețiile despre cel de-al treile război mondial nu par foarte credibile, nici un nou scandal cu Paris Hilton, într-un cuvânt (ok, 2 :D) plictiseală totală!

După ce am stat așa la câteva concerte rock gândindu-mă ce să mai fac, mi se aprinde beculețul! Știi opțiunea asta la yahoo messenger, sign in as invisible for everyone, păi o activez și mă fac invizibilă, și la 17:00 (prima dată fără întârziere :D) mă duc la biblioteca Hașdeu, la ședința atelierului Vlad Ioviță. Nici nu vă imaginați câte chestii se pot întâmpla în lipsa voastră! Adică mi-au spus Ion și Ecaterina că au citit jurnale, au încercat o nouă tehnică de scriere, au mai vorbit despre textul ei, redactat deja (ea ne-a citit la ședința trecută o povestire și noi i-am comentat-o)...

Ei bine, eu zâmbeam ironic când auzeam toate astea, și-mi aminteam cum încerca să ochească un păianjen, să-l prindă ca să-i stoarcă veninul și să și-l injecteze, să devină Spider-Kate. Nici n-o să vă vină să credeți însă când o să aflați ce-a făcut Ion: a început să asculte Britney Spears! Augustina și-a mărturisit pasiunea secretă pentru SGB, Felicia și Christina au spus că au o viața dublă, noapte se ocupă cu ceva absolut diferit, și nu scriu cu ce anume deoarece mă tem pentru viața și securitatea mea, te pui cu mafia?! Și chiar dacă eu le-aș putea transforma în broaște dacă ar încerca să mă omoare, mai sunt prietenii, care-s foarte neajutorați în așa situații.

Jhonny Depp a zis că lui îi place textul Ecaterinei pentru că fazele cu descrierea bucăților de carne din măcelărie și felul în care protagonista se ascunde îi animtesc de niște scene din ”Pirații din Caraibe”. Dumitrița Paladi încerca să-l convingă să-i dea un interviu pentru publika, dar el a refuzat, ceea ce a fost la atelier trebuia să rămână acolo.

Dumitru m-a surprins cel mai mult, s-a făcut skeen-head și mai făcea și ursuleți voodoo. Nina plângea, ea era emo. Sandu strângea lacrimile ca să obțină un elixir ca să-i crească mai repede părul și să-i repare calculatorul de la birou.

Probabil acum vă întrebați de unde atâta curaj încât să-mi permit să-i expun în halul ăsta. Ei bine, stați liniștiți, scriu abia peste 5 zile pentru că între timp, am descoperit o formulă magică a unui font invizibil pentru cei despre care am scris, deci, dacă nu-mi face nimeni vreo păpușă voodoo până data viitoare, sâmbătă, 23 octombrie, n-o să mai fiu invizibilă J, dacă nu mă fac spion FBI până atunci.





P.S: Ofertele SIS-ului sau a altor organe de securitate din Europa nu se acceptă!

P.P.S: Nu se acceptă=nu s-au oferit suficienți bani ;)


Un comentariu:

  1. hai ca e buna. chiar m-ai amuzat in dimineata asta. am ris tinindu-ma de burta. f fain.

    ecaterina

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan