duminică, 5 decembrie 2010

După Timișoara...

Azi ne-am întors din Timișoara. A fost superb, mi s-a făcut dor de oraș & oamenii de acolo înainte să plec...
Știu că ar trebui să spun nu cum, dar ce a fost, totuși nu vreau să vă fac invidioși că toată săptămâna, în timp ce ați lucrat/învățat, noi... :D
În tren am dormit 15 din 17 ore, am recuperat măcar puțin din somnul pe care l-am ”irosit” cu plăcere. Mă trezeam noapte pe 2-3 minute, vedeam munții, zăpada, bucăți de oraș, și adormeam la loc, visând Timișoara.

Detalii și poze în curând

4 comentarii:

  1. ehehei ce-ti fac eu tie natalia. n-ai putut sa ma trezesti si pe mine sa vad muntii? rrrrrrr

    RăspundețiȘtergere
  2. totusi, nu fiti egoisti si spuneti cum a fost la timisoara si ce a fost!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da; precum scrie acest Anonim, scrie cum a fost la Timişoara?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. pai cine vrea sa stie cum a fost sa vina simbata la atelier

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan