duminică, 14 octombrie 2012

Lina MAMALIGA

prinzi o scobitoare din
         oarecare chestie anterioară
         te bagi in alta
         şi să faci la reflexiv
         un rău
         astăzi e o gîdilitură din Corea I love you
         la nivelul miocardului inferior
         cîteva pulsaţii duble
         pe o bucată de timp ai zilei
         femeia cînd e gravidă
         trăieşte pentru doi
         sunt young lady
         sunt gravidă cu tine
         am brusc inimă pentru doi
         şi beat-uri nu prea downtempo
         tu încă nu ştii                                                             

***
Suntem un film
de o oră  
cincisprezece minute
cel de două ore
v-ar plictisi
Suntem cei care-şi 
îmbrăţişează supele
din burtă 
ele se salută una 
una pe alta
pipăindu-şi 
gustul.

***


***
Stau cu Carolina pe beton
Ea fumează,eu nu
O femeie în roşu lîngă 
Noi cu egoismul
În pahar de plastic
Privim
PMANaţionale
Peste treizeci secunde
Se reîncarnează
Cîinele meu
Hrănit cu peşte
Sărat vara trecută
A venit să ne dea
Ceva de băut

***

Am perioade întregi în care
Nu mai întîrzii
Totul e bine
Eu în fustă scurtă şi vînătaia
Mare de pe picior
Mi-au înmînat diploma
Toţi s-au uitat la ea de parcă
O luasem pe nedrept
Aplauze

***
Tu visezi să mergi într-o călătorie scurtă 
Prin rai-ul din market nr.1  acolo
Alcoolul să-ţi aducă numai bucurii şi tu
Să nu te mai saturi de tristeţea pe
Care o scoţi din sac voyage sub
Forma unei cutii de la printer
Scaner sau 3 in 1
Să strîngi profeţiile de pe
O casetă cu peliculă
Look vintage Alegi o planetă
o lume întreagă să te
Iubească
Pe rînd
iar tu să le povesteşti fix o oră
Ce-i asta apocalipsă

***

Eu mă dau
toată
Cu sîngele menstrual
Tu vrei să mă laşi să dorm
În fotoliu pe unele porţiuni
Ale corpului nu creşte păr
Te zbaţi violent pe burtă
Cu capul în pernă eu mă bag
În intimitatea ta şi mîna mea
Care-i culcată pe tine îţi frînge
Coastele

***

Larisaaaaaaaaaaaaa
Larisssssssssssa
Picioarele tale lungi
Lungi
Oh
Nu
Ieşi din casă



***
Lasă să beau din berea ta
Să dorm în patul tău
Să aprind ţigara cu
Chibritele tale
Să mă urc pe tine ca pe scenă
Promit
Nu fac isterie mare
Lasă să mă fac muci
Să mă mănînce porcii
31 august Eminescu Ştefan Cel Mare
Nu mă împinge în microbuz

***
Exerciţiu Simona

În colaborare cu Poşta Moldovei
Naţional TV
În program:
Dimineaţa cu Răzvan şi Ţupa
Jumate oră teleshopping
Urmează telenovela
Bărbatul din vis
în debut-
Cunoscutul poet Hose Pablo
Exact după întoarcerea de la
Internaţionalele de bere
Ştirile de la 8:55
Au fost găsite cele 18
Degetele ale morţii ascunse
Într-un cîine din New York
-cîinele nu a avut parte de carte
Zic martorii.
Cultură
Scriitorul american John Buuz
Vorbeşte despre bestsellerul
,, Spionii în vacanţă ,,   scris
În vara 2012 din Maryland
Negînd beţia din Trebujeni
Aceluiaşi an
Emisia se încheie cu
Scurt metrajul
,,Angelika renunţă la
Sexualitate,,

***
Salut Loser
Mai vrei să fii omul
Fierbinte şi bun
Nu-ţi iese
Baţi din picioare
Înjuri
Uite un plan
Fac o tonă de hrişcă
Tu sosul
Insert: nimeni
Nu face sosul ca tine
Şi hai nu
Sta cu botul pe dos
Sînt prietenul tău
Al meu a plecat
Nu aveam bicicletă
Ţie nu-ţi trebuie
Eu sunt aici
Un păpşoi fiert

***
Probleme la 12 ani
-nu-mi iese cu matematica
-profa de matematică seamănă cu bunica Dunea
-bunicii îi place amanta lui tata
-tata şi amanta îmi cumpără haine pentru băieţi
-în hainele pentru băieţi sunt un down
-pe cînd femeia lu tata e frumoasă blondă
Are ochii albaştri

***
MONI
Mîţa ca tine recent învăţată să
Dea cu pumnul în piept
Mîţa ca material organic
Creşte în mama
Mîţa ca insomnia ei
Înfinge sub plapumă
Mîţa ca nervul isteric
Sparge o cană
Mîţa ca frica
Nu se ţine în casă


***
Strîng transpiraţia
De pe mine
Ţi-o torn în gură
Îţi treci mina prin păr
Confirmi
Nu fac nimic
Ca să-ţi plac

Aici e acasă
Am regim
Trei ori pe zi
Te aştept
Să te aşezi
Vis-à-vis  
la masă

***
Din gurile noastre
Din ultimul rind
De scaune
Fără căptuşeală
Din gurile
Noastre închise
Miroase a Dirol
Cu zmeură

***                                   

Telefonul care sună
Nu e al meu
Te copiez maestre
Bătrîn
Atît te aduni în glezne
Cad Zici-
Hai măi eşti beat
În ultimul hal
Lucruri rele despre
Mine
Se fac vîrcolaci dulci
În patul tău
Dimineaţa scriu
Ce tu nu ai zis
Şi toată lumea
Care merge spre
Ruta 191 se uită
Cum dormi

***
12 ani de liceu
Am vrut să mă placă
Nicu
Să mă apuce de buci
Cu imprudenţa unui
Tip ce practică
Arte marţiale
Nu am mai putut aştepta
Şi am strigat:
Niculeee! Ia-mă de sîni
El nu vrut
Niculeee! Îţi fac un eseu
La română franceză
Engleză
La ce mă pricep eu
Am nevoie de mina ta

4 comentarii:

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan