luni, 18 martie 2013

Atelierul Noii Barbari - 14.03.2013






 
La atelierul de joi a citit Radu Ghimet. Radu a citit poezii și o proză bună cu titlul Amintirea unui Înger, care ne-a plăcut. L-am rugat pe Radu să-și facă o mică prezentare și iată cam ce a scris. "Yo, mă numesc Radu și am 19 ani. Am absolvit Liceul Teoretic George Călinescu, iar acum învăț la USM, Psihologie Aplicată. Îmi place să scriu, deși nu mi-am încercat talentul în proză pînă acum.
 Nu-mi plac locurile prea aglomerate, de aceea în timpul liber prefer să mă plimb cu căștile-n urechi, ascult uneori jazz, poate ceva muzica clasică, mai ales pian sau același rock. Cam așa tip de muzică,  și un biliard cu prietenii e o seara perfecta pentru mine."
 
Un alt tînăr care a citit este Ion Dudcă, Ion a citit și el o proză despre cîteva euri ale eroului din textul său. A fost o seară reușită.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan