duminică, 9 ianuarie 2011

ieri, atelierul a avut loc la galbenus

Ne-am intalnit in fata Bibliotecii, la ora cinci, eram cam vreo 15 oameni, dar bibliotecara Aliona nu a vrut sa ne deschida usa, pretextand ca nu are cheie, adica asta insemna ca ea era incuiata in biblioteca: oare cum a iesit sau a stat acolo pana dimineata? Oricum ar fi, noua nu a vrut sa ne deschida usa. A scris pe o foaie ca nu poate sa ne deschida usa. A lipit foaia de geam. Am luat si eu o foaie si i-am scris sa-mi dea nr ei de telefon. Apoi am sunat-o, dar nu am putut-o indupleca. Nu stiu de ce. Drept urmare, am mers la Galbenus. Au fost cam vreo 15 oameni. Si eram singuri in prima sala. Ecaterina a citit cu voce tare. A citit si Cristi o proza. Dar despre aceasta sedinta a promis Natalia ca O SA SCRIE O CRONICA. Deci, o asteptam. Sambata viitoare ne intalnim la Biblioteca. Sper ca Aliona, de data asta, o sa ne deschida usa!

2 comentarii:

  1. eu veneam cu troleibuzul 24 si trecusem de intersectia de la stefan cand m-am uitat prin fereastra troleibuzului inspre biblioteca si l-am vazut pe dumitru uitandu-se la rindul lui in fereastra bibliotecii hasdeu. era singur. atunci nu credeam ca poate fi inchisa, m-am gandit ca dumitru tocmai ajunsese, lucru iarasi posibil, si, nestiind ce urmeaza sa se intample, adica nestiind faptul ca nu o sa ne lase sa intram, mi s-a parut amuzanta situatia si am ras, iar lui ion nu i s-a parut deloc amuzanta, poate ca pentru ca el deja intuia ce se intampla in perimentrul bibliotecii.
    e prea multa dramatizare asupra situatiei, cel putin din partea mea, dar e o situatia amuzanta! sau? e o dramatizare amuzanta!

    RăspundețiȘtergere
  2. "situatie amuzanta", la urma, in loc de "situatia amuzanta". greseala de tastare.

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan