sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Oleg.

Oleg,ştii există încrustat cu imaginaţie
 un col uterin.
Acolo se nasc visătorii
De-acolo vii  tu,spre regret
M-ai tras şi pe mine afară din călduţ
La început m-ai apucat
 de isteria mamei şi genele ei drepte.
Apoi de mîna ta,de ochii tăi
 care-s ai mei
În urechi mi-ai şoptit că o să ajung
în Egipt cu tine
 şi că o să avem o casă
hexagonală
fără acoperiş.
Te credeam cîteodată.Naiv
da m-ai scos.
Îmi pusesei o mască veneţiană
frumoasă
Mi-ai cumpărat încă o femeie,
cu buze mari
 şi un blond al minţii
 natural.
Eu am crescut şi tu m-ai lăsat
să aştept faraonii
să se intoarcă la mine.
El nu înţelegea că-s închişi.
Eşti visător şi prost.
Cinci ani mai tîrziu am aflat că
ai mai scos pe cineva,
deghizat în moş crăciun.
Iarăşi.
Astăzi mă duc să-l salvez,
e sora mea.
Oleg,tu dispari,eu simt
cum mi te topeşti în telefon,
de fiecare dată,
îţi aprinzi cu bricheta
picioarele,iar eu fug
şi suflu,suflu.
Astăzi am salvat-o
pe sora mea.
Astăzi tu ai orbit,Oleg.
Sper să nu dispari şi...
Astăzi nu prea pot să-ţi zic,tată,Oleg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan