duminică, 11 iulie 2010

ieri, parcă 10 iulie, dacă-mi amintesc

am vrut să pun şi un fragmenţel video, dar se încarcă prea mult. deşi nu durează decât un minut.


ieri, la şedinţa de atelier la care am întârziat, dar nu mult



e bine că am decis să stăm la o cafea, în picioare, după cenaclu, şi că după asta ne-am mai plimbat prin parc, iar sângele care circulă mai intens face creierul să gândească. aşa am ales titlu-bombă pentru supliment. şi, Dumnezeule, bine că nimeni n-a reacţionat la ideea să se numească atelier , că eu una aş fi dat estafeta altuia să-l poarte de mână, suplimentul, din prejudecăţi prea bine înrădăcinate în subconştientul meu, nu de alta

(natalia, ion, grabiti-va, am nevoie de textele despre care stiti)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan