miercuri, 28 iulie 2010

Poem de Ecaterina BARGAN

Ecaterina BARGAN

măi, Colea

etilscriitorii stau să lustruiască mese de lemn
cu valorile lor neştiute-n cămăşi anonime, pentru-asemenea nume,
nedemn!
etilscriitorii au trei întrebări şi-un răspuns mereu ferm. ce infern!
- tu cine eşti? ce faci cu viaţa ta? cum te ţii în literatură?
eşti o lepădătură!
eşti o lepădătură! eşti o lepădătură!

eu chiar am stat acolo şi n-am respirat deloc
"amu ce fac"? mai ţii minte, măi, Colea?... debutul cu foc...

treaba este cam slută
e slută
preferi să rămâi mută.

măi Colea, aşa nu se face!
ce drace...?

îmi vine să-i strig:
- beţiv împuţit, cum se vorbeşte cu domnişoara...?!
Bună seara.

Poemul asta e scris de Ecaterina BARGAN

4 comentarii:

  1. E un poem reusit. E chiar foarte bun. Bravo, Ecaterina!
    E unul dintre cele mai bune poeme de-ale tale din ultimul timp. Poate faci un ciclu. E un poem excelent!

    RăspundețiȘtergere
  2. intr-adevar ecaterina e un reusit poem cu rima. ca tot vorbeai despre bucuria acestei descoperiri.
    ca in orice scriitura experienta da forta. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. mulţumesc, dar eu cred că vouă vi se pare bun pentru că ştiţi situaţia. o să văd dacă mai îmi vine să experimentez aşa ceva.

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan