vineri, 24 aprilie 2015

îngerii cântau in troleibuzul opt,
as fi putut face mai mult pentru tine, tată,
cu voci aurite, cu dulceață în glas
 înfruntând frigul distanta gripa pozele
as fi putut face mai mult pentru tine
 din toate colțurile salonului
 învingându-mi psihozele
și am sărit jos ca ars

as fi putut face mai mult pentru tine tată
dar eu te credeam un om puternic și curjos

îngerii cântau în troleibuzul opt
acum îmi dau seama cât de mare nevoie aveai
de a-ți fi cineva alături.
am coborât dar îngerii nu m-au urmat
am coborât într-o ploaie rece
 și am lipăit prin noroi.
 altădată, te-aș fi întâlnit pe tine în stație,
dar acum era pustie.
un boschetar s-a apropiat și mi-a cerut niște bani
i-am întins portmoneul și i-am spus
ia cât îți trebuie
și el și-a luat doar trei lei.
Dumnezeu să-l odihnească pe tatăl tău în pace, mi-a spus
și s-a întors și a urcat în troleul opt
care pleca din stație.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan