luni, 23 mai 2011

Despre Festivalul Zilele Literaturii Romane, editia a doua

Eu am fost anul trecut si impresia mea a fost ca a fost o editie foarte puternica. Festivalul e necesar. E un festival foarte important. Unic in felul sau. E un loc al intalnirilor. E un loc unde impreuna, cei de dincolo si cei de dincoace sparg acelasi zid.
Eu nu am putut veni ca trebuise sa plec la Flutura, trebuise sa plec urgent, in legatura cu niste probleme de familie si regret ca nu am fost. De aia, si vreau sa aflu cum a fost.
In opinia mea, un asemenea festival e foarte important sa aiba loc la Chisinau. Nu as vrea sa se creada ca nu am venit la festival pentru ca as avea ceva contra sa. Da de unde! Pur si simplu nu am putut. Si regret. Fiindca as fi vrut chiar sa-i revad pe Muresan sau Nelega sau sa particip la discutii. as fi vrut chiar foarte mult.

Dumitru Crudu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan