marți, 18 octombrie 2011

cronica de ieri

Ieri a avut loc o nouă şedinţă  a atelierului. De data asta am fost chiar mulţi, au venit şi oameni noi, a fost interesant.
La început Dumitru ne-a zis nişte parametri pe care trebuia să-i urmăm la scrierea textului, adică să fie la persoana a 3a, să aibă umor, totul să se întâmple într-un liceu sau o facultate, să fie o aventură personală. Eu nu prea m-am condus de nici unul din ei, nu pot să scriu eu cu reguli)). Însă mulţi i-au respectat şi le-a reuşit. Am avut o oră să scriem, cu pauze de ţigări şi cafea.
Majoritatea textelor au fost bune, după cum am fost de acord toţi. Aşa că nu fac acum topuri.
Oamenii noi, foarte interesanţi de altfel, ne-au intrigat cu prozele lor. Şi ei au spus că le-a plăcut şi urmează să mai vină.
De data aceasta a scris şi Dudu, o proză superbă, am râs fără să ne oprim.
După atelier am stat la ceai toţi. Am vorbit mult şi despre plecarea noastră.
Deja vrem toţi mai repede la Timişoara. :)
Data viitoare, joi, vă aşteptăm cu jurnale, la 17:00, la haşdeu în sala noastră.

5 comentarii:

  1. timișoara (sau cel puțin o parte a ei) așteaptă :)
    să pui și pe blog textele

    RăspundețiȘtergere
  2. o să le zic să trimită câteva texte data viitoare

    RăspundețiȘtergere
  3. acum am sa-i scriu lui alexandăr de la Pavel Dan ca să punem la punct toate detaliile.
    Ieri a fost foarte frumos!!!
    Dudu

    RăspundețiȘtergere
  4. am fost și eu la Pavel Dan, am mai vorbit puțin de interferențe, dar vă spune alex exact totul.
    apropo, vă recomand să citiți Bogdan Munteanu (dacă găsiți), prozatorul care a citit azi la cenaclu, mi s-a părut foarte interesant...

    RăspundețiȘtergere
  5. dacă vorbeşti de acesta http://hyperliteratura.ro/gaura/ , am citit 2 texte dintre care unu mi s-a părut chiar fain.
    altul prea clişeizat cumva, dar cu imagini interesante, în care a folosit şi procedeul ăla, arma ascunsă, de care zicea buzu, din palahniuk.
    iată ce fac eu la ed. fizică :D citesc proze))

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan