marți, 4 octombrie 2011

little things

Little things (profa de lingvistică ne-a spus azi că e corect să subliniezi titlurile :D) de Raymond Carver e un text de exact o pagină, dar care conține mai multă tensiune decât multe romane întregi pe care le-am citit.
L-am discutat azi la literatura engleza, mai exact - am vorbit, înainte să fi citit textul, despre ce sugerează prima frază. Am o profa așa de faină, încât deși eram obosită și semi-adormită după 2 cursuri plictisitoare, după câteva minute din ora ei m-a copleșit un entuziasm și un drag de ea că nici n-am simțit cum a trecut o oră jumate. Semestrul ăsta urmează să studiem Pride and prejudices și A Clockwork Orange. Tot la ora ei trebuia să ne gândim la un om interesant, despre care am scrie un roman și să scriem prima propoziție din acesta. Ghiciți la cine m-am gândit :) (hint: prima mea fraza ar fi ”There's a cop in your head, kill him!)
La primul curs s-a așezat un tip lângă mine, a pus mâinile pe bancă și am tresărit văzându-i o cicatrice, mi s-a părut o arsură. -Nitroglicerină? -A, nu am căzut de pe bicicletă. Plictisitor, știu, mai ales că-i din Suceava și nu-l știe pe Sandu...
Profa de engleză (vocabular) are niște ochi... nu mă puteam concentra la ce spune, o priveam fascinată... Sper să mă obișnuiesc :D
Cred că nu-mi mai ajung degete să număr de câte ori am fost întrebată de ce Timișoara... Azi-noapte am luat-o spre cămin pe niște străzi pe care nu mai fusesem, dacă mă mai întreabă cineva, îl trimit acolo... Am găsit și o casă care ar fi perfectă pentru un squat, trebuie doar să găsesc oameni și să vedem cum scăpăm de dulăii din curte :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan