luni, 3 octombrie 2011

Valerian Ciobanu

In criza de timp expediez telegrafic impresii de la ultima recenta sedinta la etajul 3.
Am placerea sa anunt ca atelierul prinde tot mai multi si mai multi doritori de a fi si ei creatori activi.
A dovedit-o Felicia, Svetlana, domnul Bors si altii. Am trambitat despre atelier la Liceul Teoretic Emil Nicula din satul Mereni, Anenii Noi. Acolo tot este un mic cenaclu Magia cuvantului si cativa tineri doresc sa participe si la atelierul nostru. Sunt baieti si fete creativi (e) o sa vedeti!
Svetlana, care este artist plastic, profesoara de arta plastica tot este incantata de ceea ce vede deja a doua sau a treia oara.
Eu cu toate preocup[rile mele de esemenea las multe lucruri balta si vin la sedintele atelierului, pentru ca ma captiveaza, imi sunt interesante si ca participare si in plan cognitiv, informativ.
Bine ar fi ca sa pot exprima mai pe larg ganduriele impresiile, insa si pentru atat va multumesc! Ma grabesc, dar pe viitor sper sa va impartas mai multe impresii!


Valerian Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan