joi, 5 august 2010

eu acum îl citesc pe Hrabal şi îmi place foarte mult

da voi ce citiţi?

5 comentarii:

  1. am finisat o carte de bukowki in engleza, ''hot water music''. citesc "interviu cu un vampir", mai trag cu ochiul in aforismele lui nietzsche si vreau sa ma apuc de "kafka pe malul marii" de murakami. insa imi staruie obsesia de a lua de la biblioteca "junkie" de william burroughs.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am terminat ”Roșu și negru”, mă apuc de Preda și Călinescu, și mai sunt o mulțime de chestii pe care mi le-am propus pe vara asta, dar pierd timpul CITIND bloguri :D

    RăspundețiȘtergere
  3. acum salcia oarba, fata adormita de murakami si eseu despre luciditate de saramago si inca o zi ifecta de pierre enkell si femei de bukowski.

    RăspundețiȘtergere
  4. Jurnal- Oana Pellea;
    Ciocoii vechi si noi- Nicolae Filimon...
    si am inceput sa citesc Zorba Grecul...

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan