vineri, 15 iunie 2012

Azi am retrait Pe drum, stiti voi de cine, am mers la Iasi cu autostopul, si am schimbat patru masini incolo si trei inapoi, am mers cu oameni foarte diferiti, primul un pensionar surd cu care am purtat o discutie foarte interesanta, eu ii puneam o intrebare, dar el raspundea la cu totul alta intrebare, pentru ca nu auzea ce-l intrebam eu, pe langa asta, vorbea in surdina, in pianisimo, neauzit ca eu mai mult banuiam ce spune decat intelegam cu adevarat, am mers si cu un neamt, care m-a dus pe gratis si foarte repede, tot pe gratis m-a dus si domnul Pavel Casian care sta in Pascani, dar vrea sa se mute inapoi la Chisinau. Pe bancheta din spatele sau fiul sau se uita la desene animate despre un ratoiu, iar noi discutam despre politica. Prima data mi s-a intamplat sa fiu lasat chiar la Chisinau, cu toate ca domnul Casian mergea la Calarasi. De drag de discutia pe care am avut-o a mers pana la Chisinau, fara sa-mi ia vreun ban.

Iar la IAsi am fost doar ca sa dau un anunt in Monitorul Oficial ca mi-am pierdut diploma de licenta. A costat 120 de lei, dupa parerea mea foarte mult. Sfatul meu: nu va pierdeti niciodata diploma ca e foarte greu sa obtii un duplicat si costa de te nenoroceste.
In schimb, am cunoscut oameni foarte faini.
Din cauza asta nu am ajuns la cenaclul lui Moni si Vakulovski, adica am ajuns pe la opt, dar usa Bibliotecii era incuiata. Sunt sigur ca a fost foarte interesant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan