vineri, 20 aprilie 2012

Dupa simpozionul de la Biblioteca Germana, am stat cu Anatol Moraru, ivan Pilchin si Stefan Coman la un ceai la Uniunea Scriitorilor. Eu am vorbit despre interdependenta dintre om si casa in care acesta locuieste, iar Ivan si Anatol au gasit ca aceste lucruri au fost exprimate de cativa scriitori. Apoi a venit Besleaga si ne-a povestit ca pe vremea lui Kantemir o conditie obligatorie ca sa ajungi domnitor era aceea de-a demonstra mai intai ca esti un carturar luminat. Umorul lui Anatol a fost tonifiant, ca de obicei. Am vorbit mult. Am aobordat fel de fel de subiecte literare sau culturale. Apoi sotii Coman( Inesa la volan si Stefan alaturi, pentru ca bause o bere, nu putuse sa conduca) ne-au dus pana la autogara, unde ne-au lasat pe mine, Pilchin si Moraru. Am mai stat de vorba pe scarile unei case in santier. Anatol a plecat in ultimul moment, cand microbuzul deja isi lua viteza. Ce mai incolo si incaoce, a fost minunat.

Saptamana viitoare, joi, Moraru revine, la intalnirile cu cititorii.
Duminica pe 29 vin tinerii scriitori din Balti, la atelierul Vlad Iovita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan