sâmbătă, 28 aprilie 2012

Gheorghe ZUGRAVU
Textul de mai jos ii apartine lui Gheorghe Zugravu si a fost scris la sedinta de joi a atelierului VLAD IOVITA, dupa un exercitiu propus de Cosmin Perta

- Bună ziua "babă bătrână"!
- Aveţi lapte proaspăt de azi? Nu am primit pensia, ca să-mi ajungă să
iau o pîine. Să iau credit?
- Curentul iară a crescut în preţ. Oare unde ne vor duce fariseii iştea?!
- Mîine merg la o prietenă, cu care ne cunoaştem din şcoală, a murit,
nu are pe nimeni să o îngroape, n-are nici un friend pe facebook.
- Inflaţia a crescut cu încă 15%, dar preţul unei pîini a rămas la
fel. Moldova a luat un credit.
- Rozul se combină cel mai bine cu negru, dar nu pot să mai port o
rochie mini, păcat, am picioare frumoase.
- Bărbatul mi-a murit de inimă, inima mea a murit cu el. Am nevoie de
o inimă artificială ca să pot trăi.
- Copii vor să-mi dea un notebook, ca să vorbim prin ecran, dar eu
vreau doar să le văd sclipirile din ochi cînd vin acasă.
- Am primit un telefon, cadou, dar nu cînd vreau sa vorbesc - ei dorm.
Mă chinuie insomniile.
- Am fost prima în clasă, aveam doua fundiţe, acum mi-au rămas doar
fotografii. Nu mai este nimeni care să mă ţină minte de atunci. Sic
Transit Gloria Mundi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan