sâmbătă, 25 august 2012

Anatol Grosu

bruce lee
când eram mic fugăream toate umbrele din cartier
eram bruce lee toţi copacii se temeau de mine
ştir şi lobodă zburau frânte la pământ pe oriunde aş fi trecut
în drum spre şcoală care era la 5 min de casă
toţi duşmanii se rugau să fie cruţaţi toate profele şi profii
erau bătuţi pentru doii pe care-i primeam de regulă la purtare
eleonora vasilievna şi proful de educaţie fizică care mă porecleau
cazacul pentru că am sărit la bătaie la ultimul
că mă punea
pe mine
pe bruce lee
să sar ca prostul când c-un picior când cu-altul
pe bordură stupid exerciţiu
eu salvam ţara
oamenii
eu eram desant şi aveam un pluton
cu universal soldier cobra batman terminatorul ninja superman
noi am câştigat războiul din transnistria
eram cândva bruce lee
nici o umbră nu trecea prin cartier fără ştirea mea
nici o umbră nu îndrăznea să se revolte
eram dictatorul bun eram lenin
cel din centrul capitalei aveam şi eu statuie deja pe la cinci ani
dar nimeni nu ştia nimeni nu trebuia să ştie
eram singur ca brando din apocalypse now
acum am ieşit la pensie nu mai vreau să salvez patria
bruce a murit şi sunt de două ori mai singur
acum dacă aş redeveni copil aş fi cred vreun magnat de pe wallstreet
aş fi mai practic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan