duminică, 12 august 2012

Asta-vara, la mare

Radu intra in autobuz, cu un evantai. Silvia nu mai putea de inidgnare.
-Uite, nimeni din tot autocarul nu a cumparat flecustetul asta si numai tu. De ce dracului l-ai luat?
Radu era surprins de reactia sotiei si lua apa in gura. Pana la vama Silvia il certa pentru evantai. Vreo doua ore. Nu se putea linisti. Nu-si putea explica de ce sotul ei da tot timpul bani pe fleacuri. Radu iesi sa fumeze, si ca sa salvez situatia, m-am oferit eu sa-l cumpar.
-Vorbiti serios?
-Da, pe bune. Il cimpar eu. Cat costa?
-25 de lei.
Am scos 25 de lei din buzunar si evantaiul era al meu. L-am bagat imediat in geanta. Radu urca in autocar si se aseza pe scaun. Incepu sa discute despre cum a fost in urma cu 10 ani la Sergheevca. Isi amintea de corabioara cu care traversa limanul si de furtuna in care au nimerit in mijlocul apelor. El nu stia ca nu mai are evantai. Dupa ce am iesit din Cetatea Alba am bagat in gura o rosie si tot sucul s-a raspindit pe camasa lui Radu si al Silviei. Si asta inainte sa intram in Sergheevca. Cei doi si-au curatat unul altuia hainele, dar nu mi-au reprosat nimic. Ba chiar, Radu mi-a strans mana cand cobora la Sergheevca, cu camasa patata. Dupa ce ei au plecat, am scos eventaiul din geanta si l-am aruncat pe fereastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan