luni, 13 august 2012


în ultimele două zile voia foarte tare să bea bere
şi în ultima zi să mănînce
struguri albi
dar nu am găsit nicăieri
struguri albi
oricât i-am căutat
prin tot cartierul
după moartea ei
au reapărut pe tarabe
strugurii albi
şi berea în magazine
după moartea ei
a apărut un bătrân
într-un
pardesiu roşu
şi a intins-o pe spate
 pe pat
iar inainte să iasă
din cameră
i-a băgat nu ştiu ce în buzunar

după moarte ei
pe scaunele de langa patul Zoiei Gheorghevna
am găsit un
trandafir roşu
petalele pe un
scaun
şi ciorchinele pe altul

după moarte ei
nevastă-mea deschidea uşa
ca să-mi spună
că Zoia Gheorghevna mai trăieşte

după moarte ei
în camera Zoiei Gheorghevna se aud
suspine
dar când
 deschid uşa
acolo nu-i
nimeni

după moartea ei stătea
 pe pat cu faţa
spre cer
de parcă urmărea încotro
se îndreaptă
sufletul ei,
aşa cum ai urmări un balon
pe care-l scapi din mâini

după moarte ei

în curtea blocului nostru
a apărut
un bătrân cu un pardesiu roşu
după moarte ei
cerul se umplu cu
baloane roşii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan