duminică, 23 iulie 2017

Anastasia PALII

Game is over

Mă dezbrac de toate organele
le spăl
le agăț de sfori
le fixez cu cleștișoare
și aștept să se usuce la soare.
Între timp
calc strâmb pe tabla de șah
dar mai am încă două vieți.
Mă lovesc de o amintire arsă
şi- mi aduc aminte de terciul din ajunul Crăciunului
pe care-l mâncasem
cu ciocanul și secera
înainte de culcare.
Acum ajung în camera albă  infinită
au mai rămas 30 de secunde
mai am o singură viață
până găsesc măcar un colț de cameră
până când dragonul se trezește
până când salvez prințesa
game is over
nu voi deveni niciodată nemuritoare
și deconectez calculatorul.
Apoi, ies afară:
organele mele curate spălate
prinse cu cleștișoare înăuntrul meu.


O poezie de Anastasia PALII

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan