duminică, 16 iulie 2017

Veronica STEFANET

“Only dead fish go with the flow”
Am citit în baia unui bar
Scris cu markerul pe perete.
Apoi mult am stat și urmărit
Cum curgea apa în chiuvetă.
Am înghițit ideea
Amestecând-o cu berea din pahar
Cât pe ce să ma înec.
Protestul trezut
Mi-a lăsat în gură un gust amar.
Am început să înot împotriva cursului
Înfiptă cu dinții în realitate
Mai întâi am gustat
Apoi încrezut am mușcat
Din a vieții voluptate
De atunci am renunțat
La următoarea resuscitare
Până aici a fost
știam unde să caut salvare
Mi-a luat timp să înțeleg
Că fluviul nu greșește
și tot ce pot să fac
E să mă transform în pește
Să simt curentul apei
El știe pe ce drum apucă
Dacă am de zbătut – mă zbat
Când trebuie – las apa să mă ducă
Deși cucerită de val
Căi sunt o multitudine
Tot ce pot să controlez
E propria-mi atitudine
Nu are rost să mă macin
Cu întrebări existențiale
Acum știu ce pot
Si cum să rescriu scenarii
O să înot cum simt și vreau
O să am răbdare
până din pește mă prefac
în apă dusă în canalizare
sau dacă am noroc
În spumă de mare

O poezie de Veronica STEFANET

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan