marți, 23 noiembrie 2010

Moni STĂNILĂ

fals scenariu despre comunicare în secolul 21

show recent messeges

ZIUA 1 (la aceeaşi masă tata şi mama cu două laptopuri. îşi scriu pe mess:)

mama: iubitule, ai dus copiii la scoală?

tata: a fost foarte interesant… :D

scuze, era pt alcineva

da

i-am dus

tactactactactactac (taste)

tata: iubito ai citit ce a scris tolea pe blog?

mama: deseara acum ma duc dincolo sa vad un film

tata: plec la job.

(se ridică amîndoi de la masă. se pupă. )

………………….

ZIUA 2 (la aceeaşi masă tata şi mama cu două laptopuri. îşi scriu pe mess:)

mama: iubitule, ai dus copiii la scoală?

tata: hai mă?… :D

scuze, era pt alcineva

da

i-am dus

tactactactactactac (taste)

tata: iubito ai citit ce a scris ioana pe facebook?

mama: deseara acum ma duc dincolo sa citesc

tata: plec la job.

(se ridică amîndoi de la masă. se pupă.)

…………………………….

ZIUA 3 (la aceeaşi masă tata şi mama cu două laptopuri. îşi scriu pe mess:)

mama: iubitule, ai dus copiii la scoală?

tata: uita-te pe blog :D

scuze, era pt alcineva

da

i-am dus

tactactactactactac (taste)

tata: iubito ai citit ce am scris pe blog?

mama: deseara acum ma duc să fac curat

tata: plec la job.

(se ridică amîndoi de la masă. se pupă.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan