joi, 5 iulie 2012

O țară de părăsit

Posted by: nativozian on: 5 iulie 2012


Ieri m-am întâlnit cu o fostă colegă de liceu. La întrebarea : ”Cum o duci, ce planuri ai?” Ea, mi-a răspuns franc și deschis: “Vrem să emigram cu soțul în Canada”.
Încă o familie de specialiști – matematicieni va pierde țară. Încă o prietenă voi pierde eu și doar Canada va avea de câștigat de pe urma acestor pierderi…
Stăteam și mă gândeam câte pierderi am avut eu de suferit în ultimii 5 ani, în care majoritatea prietenilor meu au plecat spre meleaguri unde mierea e mai dulce, iar laptele mai gras. 5 oameni dragi mie au plecat pentru a nu se mai întoarce niciodată în țara care i-a crescut. Unul a luat drumul spre Albionul cețos, altul spre dulcea Belgia, al treilea spre Tărâmul Viselor, al patrulea spre Țara Urșilor Coala, iar una din cele mai dragi ființe a luat-o spre Țara Tokai-ului.
Bilanțul pierderilor trăite de  sufletul meu crește în fiecare an. Astăzi 10 persoane, rude și prieteni și-au găsit fericirea în altă parte, în timp ce nefericirea mea crește cu fiecare persoană plecată.
Mâine poimâine s-ar putea ca țara aceasta să mai piardă încă un economist, care va merge în altă parte în căutarea fericirii, pentru că pasărea fericirii a părăsit această țară și ea….

Text preluat de pe blogul Natei Vozian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan