vineri, 6 ianuarie 2012

Mihail VAKULOVSKI



GEMENII BAŞTOVOI

ne-am mutat sediul
de la vila din centru
şi nu mai trec dealul (Tâmpa)
şi
gata am ajuns la serviciu
ci vin din Răcădău pînă aproape de gară
- pe jos –
şi
în fiecare zi mi se întîmplă lucruri interesante
şi dacă nu –
măcar mă bate gîndul şi gerul
şi fac şi o plimbare de cel puţin jumătate de oră
la pas întins
(dacă m-aş întîlni cu cineva aş intra în criză de timp)
azi l-am văzut pe Baştovoi în două variante
la 5-10 paşi depărtare:
mai întîi în varianta bărboasă (post)călugărit din viitor
apoi – din trecut
aşa cum îl ştiu eu
tînăr puţin nebărbierit şi cu planuri de viitor
(„nu fi proastă, am să fiu bogat")
amîndoi
aveau trăsăturile lui şi faţa lui şi ochii lui şi gesturile lui şi mersul lui
mai întîi a trecut pe lîngă mine
Baştovoi din viitor
apoi
peste doar cîţiva paşi
Baştovoi din trecut


UN poem de Mihai Vakulovski

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan