sâmbătă, 7 ianuarie 2012

sedinta de azi a inceput la ora 15.oo. fiecare dintre noi a scris proza sau poezie. elena chirica si elena bogus, proza, eu la fel, lina poezie, iar ecaterina ainvatat pentru examene, nu mai stiu ce carte avea in fata, dar avea o carte foarte sofisticata, la sfarsit, am comentat, s-au facut nenumarate observatii, cele mai apreciate texte de azi au fost ale Linei. Cel mai mult s-a vorbit despre poezia ei, in care e un imaginar debordant.

Urmatoarea sedinta va avea loc sambata, ora inca nu e sigura. Urmariti blogul ca sa aflati ora. Poate ca o s-o incepem la ora 13/00. Vom vedea.

3 comentarii:

  1. Ecaterina, textul asta era mai lung? Oare cine m-o cenzurat? Nu ca asa avea ceva contra, dar puteam fi prevenit si l-as fi omis eu singur, puteam fi prevenit sa-l scot intr-un email privat si il scoteam eu singur. Oare nu era asa mai normal?

    Dudu

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau, am fost nevoita sa faca asta pentru promptitudine, ti-am explicat in mail din ce cauza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am inteles.
    Nu-i nicio problema. Dar puteam si eu sa-l scot daca ma preveneai.
    Dar inteleg ca ai facut-o din lipsa de timp.
    Nu m-am suparat.
    Am gresit ca mi-am bagat nasul unde nu-mi fierbe oala.
    Nu trebuia s-o fac.
    Oricum, cei care nu stiu despre ce-i vorba vor fi intrigati. Oare care e spilul?
    Oare care e secretul?
    Nu, nu o sa-l spunem!
    Atata pot sa spun: Ecaterina pregateste o noua carte.

    Dudu

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan