miercuri, 9 mai 2012


Cosmin PERTA
 
O babă bizară


Ce te-mpingi? Şterge-ţi mucii.
Dă-te mai încolo. Nu-mi pune mâna pe picior. Nu ţi-i ruşine?
50 de ani am lucrat la Alimentara. Tot 50 de ani am mâncat fasole.
Uită-te ghine la mine. Vezi ce femeie frumoasă am fost?
N-am scos toată ceapa din ogor şi am uitat aragazu aprins.
Iar te împingi? Dă-te mai încolo.
Unde suntem aici? Ce s-o schimbat Chişinăul, maică.
Demult, demult am uitat eu aragazul aprins.
Până acum ceapa aceea cred că o putrezit.
Da aicea unde mai suntem, maică? Ti! Ce întuneric îi.
După 50 de ani de Alimentara şi fasole au urmat 30 de ani de aspirină şi algocalmin.
Nu mai cunosc nimic. Unde suntem? Ti, da ce întuneric.
Aha, uite, lumină, lumină!
Nu trage de mine, nu ţi-i ruşine?
Lasă-mă să ies, vreau să ies.
Cum? Cum să trec înapoi în mormânt? Nu vreu!

cp

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan