joi, 22 martie 2012

ANUNT MEGALOMAN

Va invit maine la ora 10 si 30 dimineata la Biblioteca Maramures sa participati la discutii despre volumul meu de proza OAMENI DIN CHISINAU. Prezenta nu e obligatorie, vine doar cine vrea.
Sper sa veniti!
Ca un adevarat megaloman ce sunt vreau sa va mai spun ca
in curand din Covoare moldovenesti nu o sa mai ramana niciun exemplar.

Acum au mai ramas doar 16 exemplare!
La pretul de 10 lei si zero bani, daca le luati de la mine.

Vreau sa-mi cumpar o masina (de tuns iarba) si de aia le vannd asa scump. Ce mai la deal, la vale, vreau sa ma imbogatesc.

4 comentarii:

  1. o, daca mai ramane unul, pot sa candidez? m-as bucura sa am si eu antologia (fara vreo intentie megalomana). multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. iata am spus ca o sa vin si eu, dar am ore la ora asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aura, exemplarele tale i le-am dat Aurelia Borzin!! SUNT LA EA! IA legatura si o sa ti le dea!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc, asa voi face. succes la lansari / lansari!

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan