luni, 26 martie 2012

Atelierul de ieri

Dacă nu mă duc la prima pereche, am zis să scriu ceva pe blog.
Ieri chiar a fost o zi faină. Am vorbit cu psihologul la atelier, trebuie să căutăm elicoptere să ne scoată din labirinturi. Sau să urcăm muntele ca să-l înfruntăm.
Apoi am mers pe jos până în centru, prin valea trandafirilor, am sărit pe acoperişuri la ieşirea din cimitirul armenesc, am ajuns la strada odessa şi strada caucaz, care-s prin spatele academiei de ştiinţe. Am mai remarcat personaje kafkiene pe stradă şi ne-am închipuit viitori academicieni care odată vorbeau despre academie fiind cea mai instituţionalizată. Cred că important e să fii mereu aici şi acum, iar noi am fost ieri acolo şi atunci.
A fost frumos. Iar eu mă duc să termin de citit orhan pamuk, fortăreaţa albă.

Un comentariu:

  1. eu chiar nu înţejeg ce vrea cartea asta de la mine)) până acum n-am descoperit nimic deosebit în afară de poveste.

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan