miercuri, 14 martie 2012

La ora 14.00 azi a inceput lansarea de la Biblioteca de Arte. Dintre autori a venit doar Carolina Vozian. Apoi a venit si Felicia. A mai fost si Valerian. Si Miroslava Metleaeva. Dar ne-am descurcat de minune. A fost o sala arhiplina, erau foarte multi elevi din clasele a 11-a si a 12-a de la liceele din oras. Impreuna cu profesori de literatura romana. Am vorbit eu si a citit proza Carolina- doua proze ale sale si o proza a Feliciei, iar Felicia a citit o proza a lui Buzu. Dupa lansare s/au pus foarte multe intrebari. Elevii au cumparat 19 exemplare! Carolina, Felicia si eu am dat foarte multe autografe. Am fost invitati la un alt liceu- la Academia copiilor, miercuri, la ora 14.00, sa lansam Covoarele moldovenesti. Miroslava Metleaeva vrea sa traduca proza Feliciei si a Carolinei in rusa. Iar copiii au fost foarte receptivi. Au facut si poze cu autorii. Si se susoteau intre ei ca a fost o lansare deosebita. Pe urma am mai stat la un ceai si m-am simtit foarte obosit, ca dupa o zi de carat pietre din munti. Dar eram fericit ca a fost o lansare deosebita si ca am descoperit elevi atat de receptivi si atat de inteligenti. Am avut chiar o revelatie foarte placuta.

Urmatoarea intalnire de la Vlad Iovita va avea loc sambata la ora 12.00! Carolina si Felicia, am sa va sun si am sa va explic de ce atat de devreme. Dar, altfel, nu pot eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan