duminică, 18 martie 2012

O sa-ti dam noi la bot, fraiere!

Saptamana trecuta am publicat in TIMPUL un material intitulat ESECUL LA BASARABENI pe care l-am republicat si pe blogul Noilor Barbari. Un material care a fost ca un fitil aprins. Nu credeam ca va trezi atatea suparari. Cativa scriitori contemporani s-au recunoscut si m-au sunat acasa, vadit nemultumiti, rastindu-se la mine, cum de am indraznit sa scriu despre ei. Se pare ca textul asta a fost citit, fiindca un tip m-a amenintat cu rafauiala. Tableta mea e despre intelectualii basarabeni ratati si despre ratare, dar nimeni nu vrea sa fie ratat, si sa fie numit ratat. Cel mai interesant e ca Igor Isac in cartea sa nu da nume, foarte multi apar cu pseudonime, cu o exceptie sau doua. Si multi intelectuali care au citit textul meu s-au regasit. Mai exista insa si o specie de zvonari. Acestia s-au repezit la telefoane ca sa-si previna colegii ca nu stiu ce canalie i-a facut ratati. Si respectivii m-au sunat pe mine amenintandu-ma. E amuzant, nu altceva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan