miercuri, 7 martie 2012

Hose Pablo

şi ce folos că de 10 ani încerc să scriu poezie? nu trebeşte asta nimanui. ANIVERSARE, aşadar, 10 ani:

text

şi în vis mai văd
templurile ortodoxe zidite unul lângă celălalt
cu grădinile şi curţile lor înflorite
şi în vis îmi miroase urât din gură
şi dinţii dor până în creier
încă mă mai tem de femei şi de sexul lor
încă mai scuip dimineţile flegma încăpăţânată
tuşesc deasupra lavuarului
şi în vis iubesc femeile
care au acum soţi şi copii
şi în vis mi-e frică să le vorbesc
încă mi se întâmplă să vreau nespus de mult
într-un sat din regiunea Odessa
loc pe care l-am visat chiar astăzi
unde sunt zeci de templuri ortodoxe
şi zeci de templuri protestante
iar credinţele acestor două biserici
sunt unite prin grădinile imense cu flori
şi tu căţărată într-o căruţă
mă priveai în ochi cum mă îndepărtez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan