luni, 26 martie 2012

Bună

Dacă tot nu se fac ultimele 2 cursuri azi, am hotărât să scriu pe blog, urmând exemplul bunei mele prietene Carolina Vozian, al cărei text l-am citit acum câteva secunde. Am fost la Bucureşti în acest sfârşit de săptămână şi parcă aş fi luat o gură de aer proaspăt. Am vizitat nişte locuri, muzee şi am comunicat cu amicii mei vechi. O evadare pe care nu mi-am permis-o multă vreme. Iar acum, luni, mă simt foarte odihnită. Mă simt ca după o vacanţă lungă şi frumoasă la munte, deşi nu am fost încă niciodată la munte. Joi m-am plimbat prima dată în viaţă cu metroul. Aveam ochi sclipitori şi zâmbet lung cât întregul metrou în care, deşi stăteai neclintit, ştiai că te mişti cu o viteză foarte mare. Bucureştiul nu este foarte frumos, deşi are locuri drăguţe şi acum bine îngrijite, cel puţin mai curate. Mi-a plăcut faptul că pe trotuarele pe care am mers nu erau maşini în aşa fel încât să nu ai pe unde merge, lucru des întâlnit în Constanţa. A fost vreme blândă afară în acele câteva zile şi am apucat să mă bucur de viaţă. Şi, da, mi-am luat azi de la bibliotecă Autoportretul scriitorului ca alergător de cursă lungă, a lui Murakami, deşi am ascultat-o într-o altă primăvară în format audio. Vreau să mă apuc de alergat.

PS pentru Carolina: azi la cursul de chimie am aflat, poate nu prima dată, că monoxidul de carbon e considerat otravă, pentru că leagă fierul din hemoglobina transportoare cu formare de carboxihemoglobină şi că efectele saturării hemoglobinei sub 2 procente cu monoxid de carbon sau fumatul a 10 ţigarete pe zi duc la slăbirea vederii şi fenomene amnezice la expunere îndelungată, că victimele nu realizează letalitatea pentru că CO este inodor, insipid, incolor. (şarmant îţi zice asta pentru că te iubeşte şi simte că nu te-ai lăsat).

Salutări de la Iulia.

Dumitru, ţi-au cumpărat maşină de tuns iarbă?
Moni, cum îţi merge cu lucrul la cartea aceea de poezii? Când o răsfoim pe viu?
Sandu Vakulovski, n-au început tinerii să usuce frizeriile cu cereri pentru tunsoarea ta? Ce mai scrii?
Natalia, where are you? Da-mi nr tau de telefon pe mail, să te deranjez mai des decât de loc.
Ion, tu ce faci?

Barbarii noi, pe care nu-i ştiu, cine sunteţi, ce faceţi, ce vă place, ce nu vă place la atelier?

V-am pupat, am un seminar de care trebuie să mă pregătesc,

Ecaterina Bargan

3 comentarii:

  1. la mine mai e mult de lucru la carte :)
    vrea sa o fac mai mare decat e acum. asa ca nu stiu daca o scot anul asta.

    numai bine,
    moni

    RăspundețiȘtergere
  2. hehe) m-am semilăsat)
    adică, nu mai cumpăr ţigări şi fumez tare rar, pe la evenimente unde lumea fumează şi mi-i poftă :D

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan