luni, 19 martie 2012

Miercuri, la ora doua, NOII BARBARI merg la ACADEMIA COPIILOR ca sa lanseze COVOARELE MOLDOVENESTi.
In curand, noi detalii!

20 de comentarii:

  1. Dumitru, credeam că o să pot chiuli, dar am lecţii cu o profă cam stricată până la ora 4. Îmi pare rău, cred că o să fie fără mine :(

    RăspundețiȘtergere
  2. iar la 2? nici eu nu cred ca mai ajung, ca-s la lucru. mai vad, poate ma inteleg cu managerul sa lucrez dimineata in acea zi...

    ion buzu

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu voi reusi sa vin direct la Libraria din Centru la 18:15.
    Ne vedem seara miercuri. Succes cu lansarea antologiei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vine cine poate. Nu e obligator sa chiuliti si sa va creati probleme. Cu toate astea, as prefera sa nu raman singur in fata elevilor. Mersi, Elena si Carolina ca veniti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu cred ca am vreo legatura cu asta,dar sunt liber:)
    ion harea

    RăspundețiȘtergere
  6. Ion, hai si tu! Ne intalnim miercuri la ora unu si jumate in fata Bibliotecii de Arte, cea care se afla in spatele consulatului Romaniei!

    RăspundețiȘtergere
  7. eu vin.
    buzu ar putea sa vb cu managerul cred, daca tare vrea. nu-i nimic imposibil pe lumea asta.
    felicia tot ar putea.
    off.

    RăspundețiȘtergere
  8. ştii, Carolina, e uşor să spui "dacă tare vrei - poţi". la urma urmei, antologia are 16 autori, unii dintre care ar putea să vină şi ei.

    RăspundețiȘtergere
  9. o :D
    a avut efect))
    fain ca vii. ei, du-te şi îi caută pe cei 16))))
    şi dacă ceva, tot e pt binele tău, mai vezi lumea, te mai vede lumea. contactul ăsta e important. :) ne vedem mâine

    RăspundețiȘtergere
  10. apropo, Dudu, cum a fost întâlnirea cu directoarea fioroasă?

    RăspundețiȘtergere
  11. Inca nu m/am intalnit. Am s/o caut joi!

    RăspundețiȘtergere
  12. eu n-am nevoie să-i caut, doar că văd că se supără toată lumea pe cei care vin tot timpul, nu pe ceilalţi.
    normal că e pt binele meu, dar nu tu eşti cea care tre să mă judece că "dacă-aş vrea aş veni".

    RăspundețiȘtergere
  13. da nu te-am judecat eu, nici vorba.
    si sa-i cauti ti-am zis in gluma, in sens ca s-au pierdut toti.
    evident ca ar putea toti sa vina, dar peste tot sunt oameni care se implica mereu si care nu se implica deloc.
    in acest sens am zis ca ati putea sa veniti, macar voi, cei care vin de obicei, ca pe ceilalti nu-i mai gasesti sigur.
    asta era ideea. vad ca tu ai inteles gresit si te-ai suparat.
    n-am avut nicio intentie de a judeca pe cineva :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Elevii ne asteapta: cred ca asta conteaza cel mai mult, asa mi se pare. Adica faptul ca sunt niste oameni care au nevoie de textele noastre si vor sa ne cunoasca. Ceea ce scriem noi pe unii oameni ii intereseaza. Asta e un lucru care nu poate decat sa ne bucure.

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. a, dudu, mi-ai promis sa-mi dai pe mail recenzia la covoare scrisa de dl moraru.

    RăspundețiȘtergere
  17. unde ne intalnim si la ce ora?
    dna viorica mi-a sunat si a zis ca la 2 fara 5 sa fim acolo, de dorit.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ne intalnim la unu si jumate in fata la Biblioteca de ARte, de acolo plecam spre Liceu!

    RăspundețiȘtergere
  19. sunt si eu de acord cu felicia, ca afirmatia "cine vrea - poate" nu e universala. dar, din fericire, s-a gasit un calculator liber ptr mine si voi lucra dimineata, ceea ce inseamna ca voi veni si io la lansare. dar asta nu a depins deloc de vointa mea, ci de faptul ca pur si simplu a fost un calculator liber in oficiul meu intre ora 8.30 - 13.30...

    ion buzu

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan